Avatar billede halvamatoer Nybegynder
16. juli 2005 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er det mig eller?

Er det mig eller opdatere spørgsmålsoversigten ikke regelmæssigt fortiden?

Min nyeste spørgsmål er ikke ens med spørgsmålsoversigten
Avatar billede levich Nybegynder
16. juli 2005 - 10:07 #1
Jeg synes ikke at jeg modtager emails hver gang der er nye indlæg i de tråde, som jeg følger med i. Det er uregelmæssigt.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
16. juli 2005 - 10:42 #2
Slettede min midlertidige filer, nu kører jeg igen. Men ja det er irreterende at man ikke får mails regelmæssigt
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. juli 2005 - 20:12 #3
Listen "Nyeste spørgsmål" er ikke altid den samme, som http://www.eksperten.dk/spm/ .
Listen "Nyeste spørgsmål" er oftere opdateret end SPM-kategorien. Sommetider kan du se, hvad der vil komme i SPM-kategorien, da listen er opdateret, og SPM-kategorien ikke er.

Det har været sådan, i flere år..

/theSurfer