Avatar billede samsayit Nybegynder
15. juli 2005 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksportere Styles and Formatting?

MS Word 2003 US:

Hvordan kan man eksportere sine indstillinger i styles and formatting. Altså: Jeg har opsat Word med de styles jeg ønsker, men jeg vil gerne gemme dette style-sæt, så jeg en anden gang (efter installation af Word) blot kan importere dem.
Avatar billede hexya Nybegynder
15. juli 2005 - 20:47 #1
(http://home19.inet.tele.dk/vikinger/Office/Skabeloner.htm)
>> I Office 2002 kan du gemme alle specielle Office indstillingsvalg under menu funktioner/indstillinger i en særlig fil.
Programmet som kan dette findes under Office værktøjer i Windows Startmenu og ved hjælp af denne funktion får du gemt følgende.
Værktøjslinjeændringer, Menu ændringer, Word indstillinger
Dine indstillinger for default skabeloner og Clipart.
Default format ved gem, staveordsliste inklusive dine tilføjelser.
Skabeloner f.eks. din Normal.dot <<
Avatar billede samsayit Nybegynder
15. juli 2005 - 21:09 #2
Cool!
Opret svar for points :)
Avatar billede hexya Nybegynder
16. juli 2005 - 08:46 #3
Glad for at kunne hjælpe, var ikke sikker på, om det også galdt 2003, de finder jo på så meget... :^)