Avatar billede dannyboy Nybegynder
15. juli 2005 - 14:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til onlinesalg.dk?

Findes der et alternativ til
http://www.onlinesalg.dk, hvor
man kan få en gratis shop, med
et par klik og en tilmelding?

Der er for mange begrænsninger
hos onlinesalg.dk, og de
vedligeholder det aldrig.

Det skal være en køreklar
løsning, ikke et script!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 14:13 #1
Hej Dannyboy,

Ja der findes løsninger hvor du kan downloade en hel shop.

Du kan finde en stor del af disse på www.hotscripts.com eller kan du anvende et Content Management System hvor du tilføjer et webshop modul (som eksempelvis mambo CMS.).

ha det godt

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 14:15 #2
Jeg ved så ikke om det specifikt skal være en webshop med ASP eller PHP?

Men kig ind på hotscripts PHP sektion for der er virkelig meget, kvalitet er selvfølgelig variende, men mon ikke du kan finde en god webshop løsning du kan sætte op på din hjemmeside derinde.

mvh
mads
Avatar billede dannyboy Nybegynder
15. juli 2005 - 14:19 #3
NEEEEEEJ,  læs nu hvad jeg skriver.  Ikke et script.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 17:01 #4
ja hotscripts løsningerne er jo færdige ...dvs.færdige webshop løsninger lige til at smide op på dit hotel.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 17:02 #5
Så det er ve også en slags "køreklar løsning" når du ikke selv skal programmere noget selv (men botte rette dette til din database).

mvh
mads
Avatar billede dannyboy Nybegynder
16. juli 2005 - 01:24 #6
Som jeg skriver nederst i mit indlæg er jeg IKKE interesseret i et script.
Det tager for lang tid at forklare hvorfor, og er urelevant.
Svar KUN på spørgsmålet hvis du kender en service lig http://www.onlinesalg.dk.
Avatar billede dannyboy Nybegynder
16. juli 2005 - 01:35 #7
Her er f.eks. en:  http://www.alvision.dk/webshop.php

Kom med nogle flere, og få 200 points!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
16. juli 2005 - 14:24 #8
jeg tror ikke der er så mange andre - der er jo ingen profit i det...
(mig der har alvisions løsning!)
Avatar billede locturian Nybegynder
16. juli 2005 - 16:26 #9
Dannyboy, jeg tror du skal justere din fremtoning en lille smule, hvis du ønsker hjælp. Du har sat point på bordet, ikke penge - Så vær glad for den hjælp folk forsøger at give dig.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
17. juli 2005 - 10:22 #10
du kan da ikke få en onlineshop der ikke er et script? medmindre du vi ha den i java eller perl eller lign.

Enig med loct - prøv at styr din attitude når folk prøver at hjælpe dig. Man får svar som man spørger så start med at forklar dig ordentligt i dit spørgsmål.
Avatar billede dannyboy Nybegynder
18. juli 2005 - 10:02 #11
Hvis nu bare folk gad at læse hvad der blev skrevet i stedet for at gætte sig til det, gik det nok bedre.

Hvis folk så også gad og klikke på det link jeg har postet, kunne de måske forstå hvad jeg mener.

Selvfølgelig kan man ikke få en onlineshop uden et script, men det er ikke det jeg efterlyser.  Prøv at læse mit spørgsmål igen!

Onlinesalg.dk tilbyder at man kan oprette en gratis, færdig og køreklar shop på et underdomæne.
Det er det som jeg vil have, men hos en anden udbyder, fordi onlinesalg.dk
er for sløve.

Jeg gidder ikke side og fedte med et script, så lad være med at poste link til hotscripts.com og lign.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
18. juli 2005 - 13:14 #12
jeg tror bare at hele grunden til at de er sløve er konceptet med at du kan få shoppen med et par klik. jeg ville nappe et af de scripts og smække det på en anden server.
Avatar billede dannyboy Nybegynder
18. juli 2005 - 13:30 #13
Misforstået emne, 03.
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. juli 2005 - 16:33 #14
For bare at gøre dig endnu mere sur :)

Som regel er der en grund til noget kører sløvt, hvis man ikke tjener penge på en side, vil den automatisk blive kedelig at drive.

Hvis du vil have en online shop, så er det vel for at sælge noget? det vil sige du også vil have et profit, så må du ofre nogle penge på en løsning.

www.dandomain.dk
www.scannet.dk
mm.