Avatar billede sluppermand Nybegynder
14. juli 2005 - 19:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

net problemer!

Min bror har lige erhvervet sig et nyt bundkort (asus A8N sli deluxe), cpu (amd64 3500+) og et nyt gfxkort (point of view 6800gt ultra) og efter han har formateret har han intet net. han har formateret 3 gange fordi at efter hver formatering har systemet virket ustabilt. efter sidste formatering virkede alt fint men så røg nettet. Under netværks forbindelser sender og modtager han pakker og tdc siger også at der er "hul" igennem. men IE kan ikke finde nogen sider og steam kan ikke koble til netværket. Hvad kan problemet være?
Avatar billede sluppermand Nybegynder
15. juli 2005 - 15:51 #1
Nettet kommer og går. Vi har fundet ud af at det nok er et firewall problem, da en test ved www.pcpitstop.dk ikke kunne måle hans upload og nævnte et firewall problem. Problemet er bare at han ingen firewall har på udover windows som ikke skaber nogen konflikter. Men bundkortet fulgte en Nvidia Firewall som han har installeret men som er slået fra. Nogen der haft lignende problemer eller som gider at hjælpe?
Avatar billede sluppermand Nybegynder
15. juli 2005 - 18:25 #2
tak for den hurtige respons og den overvældende hjælpsomhed, men nogle andre var hurtigere til at hjælpe og problemet er nu løst :S