Avatar billede macromedianoob Nybegynder
14. juli 2005 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mangler Handle til nogle domæner

Hej
jeg har nogle domæner og har fundet ud af, at jeg ikke kan finde Handle på et.net og et par .com domæner. Hvordan kan man skaffe sig disse oplysninger?
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2005 - 11:48 #1
på net og com domæner køre man ikke med handel som man gør på dk domæner.
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
15. juli 2005 - 12:56 #2
Ok men hvordan flytter jeg så mine domæner . Jeg bruger lige nu web10 men skal flytte mine domæner til surftown? Det koster en krig hvis de skal gøre det.
Avatar billede kenp Novice
15. juli 2005 - 13:12 #3
der er ikke andet at gøre end at betale ved kasse 1.