Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2005 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at starte forum op

Hej

Jeg ved ikke helt om det er det rigtige emne jeg er under men skulle jeg mene.

Jeg er ved at starte et forum op som køre phpbb plus forum.
Så ville jeg høre om der var en eller flere som havde lyst til at hjælpe med diverse ting som at indele kategorier/emner, måske lave logo/banner, slogan. Eller andre ideér du end måtte have.

Forumet ligger på siden www.traktorforum.dk og skulle primær være til brug for alle som havde lyst til at deltage.
Siden skulle gerne omhandle have traktor og dertil høre.

Der er ingen penge og heller ingen forpligtilser.

Jeg betaler for webhost og dertil høre.

Skriv hvis du/i mangler mere infomation eller har interesse.

Om mig selv kan jeg sige at jeg hedder Kim Petersen og bor lige uden for Ringsted. jeg er 18år og er lager arbejder.

Mvh Kim
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2005 - 22:37 #1
Mangler lige at skrivew en af de vigtigste ting.

Jeg har en makker som har hjulpet mig med at starte en anden side op. Nemlig www.togforum.dk og hvor han hjælper mig når der er problemer og ellers andre ting. Hans egen side er www.ta-a.dk

Der er ingen grav om du skal kunne php eller billed programmer.
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2005 - 22:38 #2
forkert link. rigtige er http://www.thomas-a.dk/
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. juli 2005 - 11:53 #3
lukker