Avatar billede felix-x Nybegynder
12. juli 2005 - 10:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oDC og Firewall

Hvis der er nogen der har forstand på det, vil i så ikke lige skrive til mig på MSN (felix-x@mail.dk).

Det er fordi jeg ikke kan få forbindelse...
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juli 2005 - 13:23 #1
Jeg har rimeligt styr på firewalls, men da IT sikkerhed interessere mig har jeg ikke MSN.

Jeg skal også vide hvilken firewall vi taler om, da alle jo ikke administreres ens
Avatar billede felix-x Nybegynder
13. juli 2005 - 07:47 #2
Det er fordi jeg sidder på en skole, så jeg aner ikke hvad det er for en...
Der er ikke nogen porte der som standard burte stå åbne?
Avatar billede huset Praktikant
13. juli 2005 - 10:54 #3
Troede ikke msn var SÅ usikkert :(
Avatar billede felix-x Nybegynder
02. oktober 2012 - 20:16 #4
lukket