Avatar billede zarthax Nybegynder
11. juli 2005 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har mange, men til hvilken nytte ?

Jeg sidder tit og får et ocean af idéer til brug på nettet, men hvad gør jeg med disse ?
Jeg ved en pæn del om farver, opstilling osv osv, men med grundlæggende HTML i baghånden, kan i jo selv regne ud hvor meget jeg selv får lavet af disse ting...

Hvis i ha nogle forslag til hvad der er at stille op, så tøv endelig ikke med at smide jeres svar her :)

Har pt idéer til spil, og et forum, (er allerede slået op på E)

//zarthax//
Avatar billede locturian Nybegynder
12. juli 2005 - 10:19 #1
Det er altid godt med en masse gode idéer :)

Det første du kan gøre, er at pille alle de ting fra, som allerede er lavet, eller, som ikke adskiller sig nok til at blive et hit. Når du så har sorteret i den liste, kan du gå videre. Find ud af, om det er noget du selv kan pt, eller, om du har tid til at sætte dig ind i de ting det kræves for at kunne lave det. Om du skal sætte dig ned med et par bøger, og lære at programmere, og lege med billedbehandlingsprogrammer for at blive ferm til grafik. Det kan dog anbefales, at du holder dig til en af tingene, da det meget ofte kan være svært at blive god til begge.

Hvis du tilegner dig nogle kompentencer på disse områder, kan du så gå i gang selv. - Har du slet ingen interesse herfor, må du søge samarbejdspartnere der kan hjælpe dig. Hvis ikke du har mulighed for at betale dem, må du overbevise dem om, at det er en god idé, og så dele al succes og goder med dem. Men husk på, du skal selv bidrage med noget, det er ikke meget ved, at tilbyde nogen 50% for at lave det hele, og du så selv intet skal lave...

Det er nogenlunde de muligheder du har, hvis ikke du har råd til at betale dig fra at få det lavet :-)

Men jeg er altid lyttende over for spændende idéer, så hvis du har nogen, så skriv dem endelig - Så kan det være jeg springer på ? :)

Fortsat god dag, og nyd det gode vejr ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. juli 2005 - 11:41 #2
Vil slutte mig til Locturian.

Men jeg vil dog råde dig til at tage en af ideerne som du mener du kan tjene penge på og kunne styre. Udarbejd noget dokumentation hvor det er skrevet detaljeret ned om din ide. Og så ellers betal dig fra fra at få din ide stablet på benene.

Hvis du finder dig en partner, så tag ikke den første den bedste, det ender tit galt.

Men det koster penge at tjene penge :o)
Avatar billede zarthax Nybegynder
07. august 2005 - 19:26 #3
Hov... Det er vist noget længe siden jeg har været forbi eksperten... Det er jeg ked af...
Det lyder til at være ret problematisk at finde nogen til at lave noget :(
Jeg har opgivet at lave noget selv, forventer heller ike noget for at komme med idéer, andet end evt. fremtidig velvillighed i form af tekst eller små html problemer jeg kan løbe ind i....
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. august 2005 - 19:28 #4
husk at lukke så :)
Avatar billede -veile- Nybegynder
30. august 2006 - 21:13 #5
Har man penge kan du få udfyldt dine ideer!