Avatar billede heinisback Nybegynder
10. juli 2005 - 13:52 Der er 13 kommentarer

Let spørgsmål, gode p0int.

Jeg har et spil som er delt op i 2 cd'er.. en installations-cd og en game-cd.. problemet ligger i at efter at jeg har installeret spillet og prøvet at køre det, så leder den efter game-cden i mit cd-drev, men indholdet af game-cden lægger på min harddisk.. hvordan får ændret det, så jeg kan selv kan bestemme den destination den skal lede efter?

Burde ikke være det store problem i det :)

Obs: Spillet er M&M VIII, hvis det kan hjælpe..

Pft
Avatar billede fromsej Praktikant
10. juli 2005 - 14:37 #1
Tjek i den mappe du har installeret spillet i, om ikke der ligger en ini fil, åbn den med Notesblok, se om der er en sti til dit CD drev i, lav den om til at pege på den mappe du skal bruge.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. juli 2005 - 14:39 #2
http://eksperten.dk/spm/631665 Luk venligst det ene sprøgsmål.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. juli 2005 - 14:40 #3
Det kan også bare være en af de spil som tjekker om cden er i drevet hver gang man spiller, uanset om det meste af indholdet ligger på HD'en
Avatar billede heinisback Nybegynder
10. juli 2005 - 14:51 #4
der er netop ingen .ini fil i spil-mappen... der er en på game-cden.. den siger følgende:

[Options]
WindowTitle=Might and Magic® VIII: Day of the Destroyer(TM)
AutorunClass=BLAH

[Hotspots]
;#=mx,my,mw,mh,x,y,w,h,exec_cmd,close_flag,hilite_bmp,mouse_over_wav,mouse_click_wav
1= 49,121,200,231, 49,121,0,0,APPPATH\MM8Setup.Exe auto,1,play.bmp,highlite.wav,hotclik.wav
2=396,121,135,231,396,121,0,0,None,1,exit.bmp,highlite.wav,hotclik.wav

[Install]
RegKey=Software\New World Computing\Might and Magic Day of the Destroyer\1.0
Setup=\_setup\setup.exe

Noget der kan bruges?
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juli 2005 - 15:08 #5
tjek i registreringsdatabasen om du ka finde henvisninger der peger på cd drevet..
Avatar billede heinisback Nybegynder
10. juli 2005 - 15:27 #6
har ledt.. kan ikke lige se noget.
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juli 2005 - 15:31 #7
ok,en mulighed ku være at køre spillet via Daemon Tools , http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php
Avatar billede heinisback Nybegynder
10. juli 2005 - 19:33 #8
fandt en alternativ løsning, men tak for svarerne..
Avatar billede heinisback Nybegynder
10. juli 2005 - 19:33 #9
hvis en laver et svar, kan han få point.
Avatar billede gratis Nybegynder
11. juli 2005 - 02:32 #10
fint du fik det løst ;)ska ikke ha point
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2005 - 20:11 #11
heinsiback: Vil du ikke nok vise lidt netikette og skrive, hvad spørgsmålet drejer sig om, så man ikke behøver bruge unyttig tid på at åbne noget, der ikke er relevant for en? fx. "spil cd-er ligger på forskellige drev"
Avatar billede heinisback Nybegynder
11. juli 2005 - 21:07 #12
Jeg mener at jeg var velformuleret nok.
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 14:17 #13
Eftersom du selv fandt svaret så tag point selv. Du kunne jo så lige skrive løsningen her, så andre kunne få glæde af det...