Avatar billede klodshans55 Nybegynder
09. juli 2005 - 01:42 Der er 3 kommentarer

Navigation bar

hvordan får jeg æøå indsat i element name i navigation bar
jeg får bare en fejlmeddelelse der siger.

You have entered an invalid name . names can contain only letters
and numbers and cannot start with a number.

Hvis man ikke kan sætte nationale karaktere ind er den da ubrugelig
Avatar billede olebole Juniormester
09. juli 2005 - 15:05 #1
<ole>

Så er alle webteknologier jo ubrugelige.

Det er muligt, du aldrig forholder dig til, om tegn er fra det internationale tegnsæt - eller fra et eller andet nationalt ... men i så fald er det helt tilfældigt, hvordan dine tekster og identifiers opfører sig  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
09. juli 2005 - 15:06 #2
- prøv at lægge et link til din side, så kan vi nok fortælle dig, hvad du skal gøre for at få det til at virke
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. juli 2005 - 21:40 #3
ElementName bruges i scriptet til navigation bar, det ses ikke på siden og heller ikke af brugeren.
Væn dig til ikke at bruge æøå i script kode