Avatar billede boxer Nybegynder
08. juli 2005 - 22:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vedr. anmeldelse

For kort tid siden anmeldte jeg "huset" Jeg var så dum at underskrive med navn og mail. Grunden til jeg smed min mailadr. var at jeg håbede på at få noget respons fra Jer.
Jeg kan forstå at I har videresendt anmeldelsen til "huset" Det er også fair nok, men kunne i ikke have cencureret min mail adr.?

Huset har åbenbart travlt med at sprede min anmeldelse på E:
http://www.eksperten.dk/spm/631429#rid5645436
hvilket åbenbart skal resultere i dårlig karma fra andre også.

Lad mig nu lige kopiere den fra john_stigers og huset herind:

"Jagten på huset er under lavmålet makker! john_stigers"

"http://www.eksperten.dk/spm/631429 Den hue du render rundt med, og som sidder nede over dine øjne, skal vist snart tages af?. Synes du ikke du går i lige lovlige små sko nu! Jeg er ikke bedrevidende, men på hardware området har jeg lidt erfaringer. At du kommentere med facts der skaber lidt forvirring, og ikke andet hos mig, og jeg så stiller dig lidt spørgsmål, kan vel umuligt være grund til du ønsker mig deaktiveret! Det var ikke nødvendigt at kommentere, hvis det du/folk skrev havde relevans og indeholdte facts. Troede du var lidt mere fornuftigt, men dette vendte da bøtten totalt //Huset PS. Husk at underskrive din karma til mig :D"

Huset går igen over grænsen. Det må da være bevist at han vil gøre ALT for at sætte sine konkurrenter og modspillere i dårligt lys. Alt dette blot for at skrabe lidt point til sig!
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juli 2005 - 22:34 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/547 læs denne gratis artikel
Avatar billede kalp Novice
08. juli 2005 - 22:36 #2
Hej anonym:)

Jeg vil ikke blande mig i alt det her eftersom jeg ikke rigtig har været aktiv på eksperten i sommerferien så har slet ingen anelse om hvad det er der foregår:/

men henviser til dette link

http://www.eksperten.dk/coadmin

her kan du se dine anmeldelser...

det jeg mener er at coadmins ikke har vidersendt din anmeldelse til huset... men at huset blot kan logge på det link og læse sine anmeldelser:)

så det er mere et råd for i fremtiden.. altså så du ikke opgiver personlige oplysninger via. anmeldelser:)
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:36 #3
Ak ak!

Ingen har sendt din anmeldelse til mig, der er frit tilgængelig for alle.

Hvad dun mener jeg gør og ikke gør, gider jeg slet ikke kaste mig ud i. Intet du mener jeg gør er grund til deaktivering eller advarsel efter min mening.

Slut herfra
Avatar billede kalp Novice
08. juli 2005 - 22:38 #4
huset >> frit tilgængelig for alle? det vil jeg da ikke håbe:o)

Hvor mange anmeldelser har du egentlig? ikke at det raver mig:) jeg har selv 14.. 14 ligegyldige anmeldelser over ingenting desværre.. men bare det holder sig under 20;)
Avatar billede boxer Nybegynder
08. juli 2005 - 22:40 #5
Bufferzone -> God artikel - jeg har læst den før :o)
kalp -> Tak for oplysningerne - det var jeg ikke klar over.
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:41 #6
kalp>

16 stk. og alle lukket indtil disse ligeså meningsløs kom til.
Avatar billede kalp Novice
08. juli 2005 - 22:42 #7
boxer >> No problem:) og det er forresten ikke en hemmelighed det link... Du finder det i menu'en under "Info" -> "CoAdmin info"
Avatar billede kalp Novice
08. juli 2005 - 22:42 #8
huset >> Jammen jeg har 4 som åbenbart ikke kan lukkes... de har været åbne længe i hvertfald... men det kan være det kommer:)
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:44 #9
De nyder nok sommeren som alle vi andre kalp :D

Slut herfra
Avatar billede boxer Nybegynder
19. juli 2005 - 00:00 #10
.