Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 21:47 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Fatter ikke jeg orker kommentere dette MEN

Tager udgangspunkt i dette http://www.eksperten.dk/spm/631429

Dette resulterede i en anmeldelse
-------
http://www.eksperten.dk/spm/628972
http://www.eksperten.dk/spm/631429

Brugeren huset spammer med ligegyldige kommentarer. Jeg indrømmer gerne at jeg blev provokeret til at gøre det samme i et af spørgsmålene. Det var forkert af mig :o/

Han brokker sig konstant når han ikke får point han selv mener at være berettiget til: http://www.eksperten.dk/spm/630350
Dette er iøvrigt også et eksempel på spam fra husets side. Han presser andre til at give ham point - hvis de ikke gør det spammer han bare endnu mere.

Brugeren huset spammer og nedgører andre brugere på E, når hans position i forhold til at få point bliver forringet.

Som coadmin vil du nok mene at jeg bare skal give ham dårlig karma. Det har jeg prøvet hvilket resulterede i endnu mere spam. Det er en længere historie som kan læses om i et af de første link.

Jeg mener bare ikke at det kan være rigtigt at VI der forsøger at hjælpe, skal afholde os fra de tråde hvor huset deltager fordi vi så skal høre på hans evindelige spam og brok og "jeg er meget klogere end dig" osv.

Kan det ikke lade sig gøre at få den gut deaktiveret? Jeg ved godt at han har en masse viden som er god nok, men han skræmmer mange nye brugere væk fra E.

Mvh
Boxer

Kan ikke i min videlste fantasi se hvad jeg gør forkert.

At jeg kommentere folks indlæg kan vel på ingenmåde genere nogen, og da slet ikke opretteren af tråden.

Det er vel KUN i denne interesse, at opnå bedst mulig support?

Hvad angår jeg er pointliderlig, så tror jeg dem der kender mig godt nok, ved dett er en lodret løgn...

Hvad angår en efterfølgende anmeldelse med udgangspunkt fra samme tråd
------
Huset elsker at spamme - hvor meget spam tillades?
http://www.eksperten.dk/spm/631429#rid5645436

--
Anbefaling: Deaktivering;

Hvornår er spam blivet grundlag for deaktivering!

Er denne jagt på ALLE min brugere ikke snart gået af mode :D
Lige pt. har jeg 4 åbne anmeldelser liggende på min profil, og de lyder på omtalte i denne tråd, og til

Jeg er ved at være lidt træt af den bruger. Nu vil jeg ikke sidde og skriver hva jeg mener om ham, men i stedet så prøv at checke hans karma, han er ufattelig dum, bare fordi en skrev en meget negativ karma til ham så tror han det er mig og derved copy pastede han bare hans karma ind i mit (abuse af karma). Håber der sker noget med ham, for der er MANGE der er utilfredse med ham..

/Bartz

--
Anbefaling: Advarsel;

Er det mig der ser forkert på tingene, og der er hold i disse anmeldelser, eller skal jeg bare ignorer dette.

Kunne være rart at se hvordan I andre ser på sagerne.

At dette føre til yderlige karma so be it, men ville gerne have lidt rene retningslinier

//Huset aka freehelp aka IRD aka LRD aka ... hvis nogen er i tvivl mere
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. juli 2005 - 22:03 #1
I stedet for at slås, så gå en tur i det gode vejr i stedet for
Avatar billede tafkab Nybegynder
08. juli 2005 - 22:04 #2
Jeg synes bare du skal hoppe og falde ned på det - det er den samme børnehave om igen, ignorer det og fortsæt som du plejer og lad være med at lade dig provokere.

Der er så mange "små drenge" herinde at det ikke kan betale sig at lade sig hidse op, jo mere du ignorerer - jo mere gider de alligevel ikke at kommentere og anmelde dig *SS*
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:06 #3
tafkab>

Ja, jeg burde ignorer dette, men en bruger som boxer prljer af være fornuftig, så derfor min undren :(

Lader mig ikke provokere af hverken anmeldelse eller karma what so ever, men ville godt høre I andres synspunkter.

ksoren> Enig :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 22:07 #4
"Huset elsker at spamme - hvor meget spam tillades?
http://www.eksperten.dk/spm/631429#rid5645436"
(GUD fri mig vel! huset 5 - boxer 3 = spam???? nej!!!)

Vedr.:
"Han brokker sig konstant når han ikke får point han selv mener at være berettiget til: http://www.eksperten.dk/spm/630350
Dette er iøvrigt også et eksempel på spam fra husets side. Han presser andre til at give ham point - hvis de ikke gør det spammer han bare endnu mere. "
(Huset siger nej tak til point???)

Vedr.:
"Jeg er ved at være lidt træt af den bruger. Nu vil jeg ikke sidde og skriver hva jeg mener om ham, men i stedet så prøv at checke hans karma, han er ufattelig dum, bare fordi en skrev en meget negativ karma til ham så tror han det er mig og derved copy pastede han bare hans karma ind i mit (abuse af karma). Håber der sker noget med ham, for der er MANGE der er utilfredse med ham..

/Bartz"
(Tjah - lavere kan bartz nok ikke synke - alene kommentaren "Håber der sker noget med ham, for der er MANGE der er utilfredse med ham.." fortæller MIG en del om hvordan han tænker - eller gør han nu også det)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2005 - 22:08 #5
Jeg ville normalt heller ikke blande mig, men i disse tider hvor Eksperten er meget udsat for arto-fænomenet mener jeg at det er vigtigt at man træder i karakter og holder fast i Eksperten som det fantastiske website det er.

Mange dygtige, garvede brugere vælger at give Eksperten fingeren efter lidt for mange demotiverende møder med, som tafkab siger det, de 'små drenge' - og det er ærgeligt. Fordi det vil resultere i et mytteri på Eksperten der ultimativt vil lede til døden.

Så jeg er faktisk ikke fuldstændig enig med tafkab. Normalt ville jeg også anbefale at man skulle være ligeglad. Jo mindre respons man giver lamere, jo mindre nydelse får de ud af at være lame - men jeg mener faktisk i denne sag at der bør være en konsekvens af en art... ellers ender det galt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 22:09 #6
Og så lige en sidste ting - børn bærer nag, det gør voksne ikke - altså er eksperten for 90% vedkommende børn...
Avatar billede tafkab Nybegynder
08. juli 2005 - 22:11 #7
pacroon> Jeg er enig men vi har set det så mange gange, der er ingen konsekvens herinde, coadmin'erne kan ikke gøre ret meget og idg interesserer sig ikke relativt meget for stedet så derfor er der en del som er smuttet herindefra, for hvem gider at lade sig svine til når man prøver at hjælpe, så kan man lægge sine kræfter andetsteds.
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:12 #8
pacroon>

Det vil sige du mener jeg agere forkert i den/de omtalte tråde?

HVIS du gør dette, så vil jeg godt vide, hvordan det kan være MOD opretterens interesse, at jeg stiller lidt tvivls spørgsmål til indlæg.

Som mange nok ved, er hardware min lidenskab, men dermed ikke sagt jeg ved alt...slet slet ikke.

Ved saglig debat kommer man ofte til en fornuftig løsning, men at brugeren boxer stiller sig på hæle om anmelder mig, fatter jeg ikke en rygende fis af.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 22:15 #9
Her er en lille ting karmagivere kan tænke over...
En bruger med god karma (god over de sidste 6 - 7 vurderinger) kan brokke sig uden at få dårlig karma, mens en bruger med dårlig karma (dårlig over de sidste 6 - 7 vurderinger) får en masse dårlig karma...

Tjek selv efter - det er 100% sandt!
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2005 - 22:17 #10
hvad skal man sige ;) "boller fra Koberg" (de er goe).

Nej som også skrevet det skal du sku springe op og falde ned på.. (pas på du ikke slår dig). Men reelt bare inorer sådan en bruger.. (det plejer jeg at gøre) så gider de tilsidst ikke længere..

Så skal man bare lige huske det sidste glem alt om karma ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2005 - 22:21 #11
huset > Nej jeg mener du har ageret korrekt og så udtrykte jeg bare lidt brok over lamere ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juli 2005 - 22:27 #12
Stik det karma og de anmeldelser skråt op.
Forhåbentlig griber Coérne ikke til harens gevær og deaktiverer dig ud fra betragtningen om at det er det nemmeste, nej den diskussion gider jeg ikke tage op igen, hverken med jer eller Coérne.*S*

Prøv, som vist nok påpeget en enkelt gang eller to før, at ignorere dem, så vil det på et eller andet tidspunkt stoppe, selv det største båthoved fatter budskabet, når han ingen reaktion får, for nogle vil det tage lang tid, men for folk med en IQ over 40 er der stadig håb.

Prøv at tage samme standpunkt som mig i uafsluttede tråde, jeg er hamrende ligeglad med om folks problem er løst, hvis de ikke kommer med en tilbagemelding, det er ikke min PC der er noget galt med, so why worry.

Nyd solen, grav have, klip hæk, kør affald væk, kig efter de unge piger, drik en kold eller to, kort sagt, i sandhed et postulat i mit tilfælde, livet er for kort til ævl og kævl med mennesker man ikke engang kender i virkeligheden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juli 2005 - 22:34 #13
http://www.eksperten.dk/artikler/547 Læs denne gratis artikel
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 22:37 #14
Igen spreder den fynske buk guldkorn :D
Avatar billede boxer Nybegynder
08. juli 2005 - 23:35 #15
Huset -> Du skal have en enkelt kommentar.
Jeg tror godt du ved at omtalte spørgsmål ikke er den eneste grund til anmeldelsen. Jeg har set flere tilfælde af "ubehagelig" opførsel fra din side.

Der kommer ikke nogen links - jeg vil ikke bruge mere tid på det.

Du har 16 anmeldelser plus den fra mig.
Jeg har 2 hvoraf den ene er afgivet af mig selv :o) Den anden fik jeg velfortjent.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 23:40 #16
boxer> hvordan bærer du dig ad med at se hvor mange anmeldelser huset har?
Det kan kun huset vide, og så vidt jeg kan se skriver han ikke selv noget om antal...
Avatar billede boxer Nybegynder
08. juli 2005 - 23:47 #17
John_stigers -> I husets egen kommentar her:
http://www.eksperten.dk/spm/631462#rid5645640
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 23:53 #18
Troede du mente ÅBNE anmeldelser...
Avatar billede huset Praktikant
09. juli 2005 - 08:40 #19
Boxer>

Undre det dig ikke, at alle de dårlige karma angivelser jeg har fået er uden underskrift?

Nej, det går det jo nok ikke, for jeg er jo OGSÅ dømt som en bruger der afgiver hævnkarma!

Jeg har mange hatte herinde efter jeres meninger :D

Fromsej's kommentar "Stik det karma og de anmeldelser skråt op"

Den forklare også min holdning ret fint. Men dine latterlige anmeldelser synes jeg er bunden!

Men deaktivere de mig på dette grundlag, at jeg spammer, eller efter din mening er pointliderlig, tja so be it. Sjovt nok havde jeg tidligere en bruger ved navn freehelp, og her tog jeg IKKE mod point. Så blev jeg kaldt karmaliderlig. Nu tager jeg mod point, og så kom pointliderlig.

Skal du have en hat, må det jo så være anmeldelsesliderlig??
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2005 - 10:29 #20
LOL
Avatar billede popsy Novice
09. juli 2005 - 14:50 #21
Ja ok, nu fik du mig sq til at fnise :D