Avatar billede rp-holm Nybegynder
08. juli 2005 - 10:05 Der er 2 kommentarer

Merak webmail spørgsmål

Hej. Jeg har et måske nemt spørgsmål som jeg håber I her inde kan hjælpe dig. Det drejer sig om merak webmails auto-svar.

Hvis I kigger på nedenstående link, vil I se et billede af fra webmailen/auto responder.

http://64.85.1.94/images/pix/autorespa.gif

Hvad gør feltet til højre for No Responder? Der hvor der står 0. Det kan jeg simpelthen ikke finde ud af, har brugt halv lang til på at finde ud af det, så hvis klog person vil hjælpe mig, vil jeg være meget taknemlig.

/ Rasmus
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juli 2005 - 10:46 #1
Sku gætte på at det er hvis du har responder på hur mange ganger skal det autorespond. I en tidligare version af Merak ku du kun sætte flueben i "Autosvar indstillinger" og "Svar kun 1 gang"
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. juli 2005 - 10:47 #2
Tror bare den skal være nul... fordi der står også 0 i deres manual, som kan hentes på deres hjemmeside. på side 67