Avatar billede mwhas Praktikant
07. juli 2005 - 13:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændrer *.doc til *.tmp fil

Hejsa alle sammen

Jeg sider og arbejder i Word 2003 og trykker tit på Disketten for af gemme, men det hjælper ikke for word ændre min *.doc fil til en *.tmp fil og hvis jeg omdøber tmp filen til doc og åbner den i word kommer der bare en masse mærkelige tegn frem :(

hvad kan der være glat? Håber virkelig en kan hjælpe.

/foxdk
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. juli 2005 - 13:18 #1
Det skulle vel ikke være de midlertidige filer, som word arbejder med du referere til? Er du sikker på der ikke er en der også hedder *.doc
Avatar billede mwhas Praktikant
07. juli 2005 - 13:20 #2
Har søgt og kigge alle steder kan ikke finde *.doc filen :(
07. juli 2005 - 13:24 #3
Gem ved hjælp af menupunktet: Filer->Gem som
Her kan du se i hvilken mappe filen gemmes, og med hvilken filtype.
Avatar billede mwhas Praktikant
07. juli 2005 - 13:29 #4
erikjuul>> den vælger der jeg sidst gemte og der ligger ikke andre *.doc filer :(
De *.tmp filer den laver nogle ligger den på "C:\Documents and Settings\###\Local Settings\Temp\..

### - lokal navn
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. juli 2005 - 14:07 #5
Har du sat den til at gemme som *.doc i "Gem som"?
Avatar billede mwhas Praktikant
07. juli 2005 - 14:19 #6
lsskaarup>> JEPS det har jeg, men så laver den filen om til en tmp film og gemmer den i C:\Documents and Settings\###\Local Settings\Temp\..

### - lokal navn
Avatar billede jkrons Professor
07. juli 2005 - 14:41 #7
Hvad sker der, hvis du gemmer et dokument og med det samme lukker det, og så åbner det igen via menuen Filer?
Avatar billede mwhas Praktikant
02. november 2005 - 16:17 #8
lukker
Avatar billede jkrons Professor
02. november 2005 - 16:18 #9
Fandt dyu nogensinde en forklaring? Bare nysgerrighed. Måske kunen det hjælpe andre i samme situation.
Avatar billede mwhas Praktikant
02. november 2005 - 16:25 #10
jkrons>> Nej computer blev formater og så har der ikke være nogle problemmer siden,  men tror det var nogle netværks problemmer :(