Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 20:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bliver jeg af med Symantec corporate antivirus edtion 8?

Jeg er efter et stykke tid blevet træt af mit antivirus program (Symantec corporate antivirus edtion 8), og vil nu gerne skifte til noget andet! Jeg har prøvet at slette Symantec corporate antivirus edtion 8, men jeg tror der hænger noget ved.... Jeg har prøvet efter følgende at installere panda, trend micro og norton. Ingen vil virke.... Det eneste antivirus program jeg kan få til at virke er når jeg installer det program jeg egentlig ville af med :Symantec corporate antivirus edtion 8!! Jeg har prøvet værktøjet :SymNRT, men det hjælper ikke!! HVAD SKAL JEG GØRE??? HJÆLP!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2005 - 20:23 #1
Med hensyn til at fjerne Norton, så er der to links - afhængigt af din version af programmet:

http://tinyurl.com/4kave (2004 og efter)
http://tinyurl.com/12s3 (2003 og før)
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 20:39 #2
dette er forsøgt... uden held det er jo ikke norton antivirus, men Symantec corporate antivirus edtion 8. Så vidt jeg kan forstå er det hver sit!
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 20:41 #3
Rnav2003.exe helps you uninstall program files and registry entries that were installed by NAV 5.0/2000/2001/2002/2003

How was NAV installed?
Norton AntiVirus Corporate Edition (NAVCE): Do not use Rnav2003.exe to uninstall NAVCE.
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 21:07 #4
oy0
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2005 - 21:11 #5
Fandt du løsningen?
Jeg har ellers et link, men det er så ligemeget nu.
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 21:16 #6
nej kom med det... sorry... har oprettet et nyt spørgsmål....
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 21:42 #8
tak... hvordan giver jeg dig nu point??
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2005 - 22:04 #9
Du kan oprette et spørgsmål i denne kategori, kald det point til Fromsej.
Husk at lægge et link til denne tråd i det nye spørgsmål.

Fik du det til at virke?
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 22:07 #10
har ikke prøvet endnu, men det ser rigtigt ud. Det eneste jeg er bange for er at jeg efterfølgende stadig ikke kan lægge et nyt AV program ind
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2005 - 22:16 #11
Det burde du kunne.
Ellers skal du i registreringsdatabasen.
Avatar billede bech90 Nybegynder
06. juli 2005 - 22:47 #12
nu har jeg slette det som der stod, men jeg kan stadig ikke få panda til at virke. Den fryser når den skal til at læse signaturfilen ind.... hvad skal jeg nu gøre?? bare rolig der er alle mine point på vej mod dig hvis du kan hjælpe....
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2005 - 00:32 #13
Avatar billede bech90 Nybegynder
07. juli 2005 - 00:53 #14
helt fint, men hvad skal jeg gøre.... jeg er sgu for dum med hensyn til computere...