Avatar billede horsdal Nybegynder
04. juli 2005 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på detaljesektion i access rapport

jeg er ved at designe en større rapport, mit problem er så at jeg ikke kan udvide detaljesektionen til mere end ca 56 cm i længden. jeg har så brug for en 40 cm mere...

prøver jeg at ændre værdien i egenskabsmenuen får jeg fejlen "for stort tal"...
Avatar billede hostgirl Nybegynder
04. juli 2005 - 13:52 #1
Det er korrekt. Det er ikke muligt at lave rapporterne større end 55 cm. Det du evt. kunne gøre var at lave udskriften til en "HTML-fil", hvilket gør du kan benytte windows printer til at udskrive dit dokument. Typisk ville man sætte printeren op til at kunne udskrive sådanne størrelser.

Håber det giver dig inspiration til hvordan det evt. kan løses.
Avatar billede horsdal Nybegynder
04. juli 2005 - 13:55 #2
takker, :( sikkke noget skod...
04. juli 2005 - 21:18 #3
Jeg plejer at løse problemet ved at bruge subreports og sætte egenskaben "Kan strækkes" til JA disse og på den sektion, som de ligger i. Derved kan du i princippet lave en subreport, som kun er 1 mm høj, men som når den åbnes fylder mange sider. (det er kun i design, at der er denne begrænsning)
Avatar billede horsdal Nybegynder
05. juli 2005 - 09:21 #4
cool tak