Avatar billede stoiss Nybegynder
03. juli 2005 - 15:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

skriv og hent fra database?

hejsa allesammen... noget der har en guide til hvordan man ved hjælp af en formular kan skrive til en mysql database, og hente det igen, faktisk et nyhedssystem..?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2005 - 15:28 #1
Der er en god på www.webcafe.dk
Avatar billede stoiss Nybegynder
03. juli 2005 - 16:26 #2
hmm.. den har jeg kigget på, der er ikke andre gode eller hvajk?:(
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2005 - 16:33 #3
Det er der vel nok, men den gæstebogs-tutorial på webcafe er ganske god. Og det er ikke fordi der er langt fra en gæstebog til et nyhedssystem. Den største (måske eneste) forskel er faktisk bare at formularen ikke skal være tilgængelig for andre.
Avatar billede x-bixi Nybegynder
03. juli 2005 - 22:40 #4
Med lidt fantasi kan en gæstebog nemt laves om til at nyhedssystem.
Avatar billede stoiss Nybegynder
05. juli 2005 - 15:59 #5
Hmm.. jeg mangler en meget meget mere detalieret guide, en hvor de har en beskrivelse på næsten alt det php de bruger.... en for virkelig en noob!

på dansk self. :)
Avatar billede stoiss Nybegynder
06. juli 2005 - 00:35 #6
ikke nogen der ved hvor man kan finde sådan en? :)
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2005 - 15:54 #7
Prøv at finde et af hæfterne fra IDG eller Libris. De kan måske hjælpe dig igang. Ofte kan de findes på bibliotekerne, hvis du ikke vil købe det selv.
Avatar billede stoiss Nybegynder
11. august 2005 - 09:20 #8
fandt selv noget.. ellers tak for hjælpen
Avatar billede stoiss Nybegynder
11. august 2005 - 09:20 #9
f