Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. juli 2005 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilken type AC strøm bruger de i Tyskland?

Hej.

Jeg står og skal til Tyskland, men har glemt alt om hvilken type stik og strøm de bruger derover.

Jeg har en laptop og et kamera der skal have strøm.

Er det bare et alm. 220v stik, eller skal jeg have noget konverterstik med af en art?
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. juli 2005 - 09:26 #1
De bruger et standard 220-240V stik.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
01. juli 2005 - 11:17 #2
Det er det samme som i Danmark.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. juli 2005 - 02:39 #3
Sorry jeg ikke har skrevet før.. Men tak for jeres svar. Så kan jeg i ro og mag tage min bærbare maskine og kamera med.
Avatar billede peet49 Nybegynder
07. juli 2005 - 09:12 #4
Der er ingen forskel på Tyskland og Danmark, så det kan du roligt gøre. Takker for point.
Avatar billede AnneLiebst Praktikant
06. august 2018 - 11:36 #5
Skønt med information om strømstyrke i Tyskland, jeg fandt nemlig ikke noget på berlingske.dk siden. De praler med at de har alle info fra alle lande. Men nu er jeg glad. for vi skal snart til Lybæk. Og kan så både sende og modtage og lade op ind imellem. Dejligt at der ikke er forskel.