Avatar billede ziox Nybegynder
29. juni 2005 - 21:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pludselig er min skærm bare sort!

Hej Experter!
Jeg har et problem, jeg er lige kommet hjem fra Kbh, (togtur på 4 timer, besøgte brormand "tope01ab" ) Da jeg så kommer op på mit værrelse opdager jeg at den er sort, den blinker bare gul/orange. Har prøvet med 2 grafikkort og 2 skærme. (Tester dem om lidt, men er ret sikker på at de virker. ) Den sagde et langt BIIIIIIIIIP fra den højtaler i bundkortet da jeg tændte den første gang.

Hjælp mig? 8)
Tak!
Avatar billede giorgio Nybegynder
29. juni 2005 - 21:19 #1
ja det kan godt lyde som om at noget hw er stået af. prøv evt at fratage et stk hw ad gangen. JEg tror nu ikke at det er bundkortet der er stået af. Det kan være din RAM der ikke kan mere, eller et kort der ikke sidder korrekt i.
Avatar billede ziox Nybegynder
29. juni 2005 - 21:20 #2
Jeg havde været til minilan ved en ven dagen før, og den havde måske fået et slag så?
Avatar billede giorgio Nybegynder
29. juni 2005 - 21:23 #3
er den oppe at køre igen?
Avatar billede ziox Nybegynder
29. juni 2005 - 21:25 #4
Nej, går op og prøver at tage stikkene ud fra harddiskène og om ramène sidder ordenlig fast!
Brb (be right back) 10 min.!
Avatar billede ziox Nybegynder
29. juni 2005 - 21:41 #5
Det køre!!! :D :D :D Tak :) Det var ikke hd med, men rammene! Thanks dude!! :) lav et svar..
Avatar billede giorgio Nybegynder
29. juni 2005 - 21:43 #6
jamen det var da så lidt, er bare glad for at kunne hjælpe. til en anden gang så er biiiiplyde tit RAM fejl ;)
Avatar billede ziox Nybegynder
29. juni 2005 - 21:45 #7
;)