Avatar billede bimbo111 Nybegynder
29. juni 2005 - 21:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker man et spørgsmål

Hvordan lukker man et spørgsmål ?
Jeg ved godt at det virker lidt pinligt at spørge om, men der er så mange der siger at jeg skal lukke mine spørgsmål, men jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre ? er det ikke nok at jeg bare accepterer et svar ??

P.S. Jeg syntes at der bør være en guide til hvordan system er opbygget til folk som ikke er så vant til at arbejde med computer.
Avatar billede mugs Novice
29. juni 2005 - 21:06 #1
Der er også guider. Prøv at læse reglerne.
Dulukkker et spørgsmål ved at acceptere eet eller flere svar.
Avatar billede Jman Praktikant
29. juni 2005 - 21:07 #2
"er det ikke nok at jeg bare accepterer et svar ??"

Jo, men du skal markere den/de brugere, der skal have points også (i venstre side)
Avatar billede mugs Novice
29. juni 2005 - 21:12 #3
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. juni 2005 - 21:20 #4
Du kunne passende øve dig her, for spørgsmål omkring Eksperten er gratis.

Du laver et indlæg, og markerer Svar til venstre, og trykker på Send.

Når den er gået igennem, så vil der dukke en boks frem nederst til venstre, hvori dit navn står, og den markerer du, og trykker på accepter.

Så prøv det ! ! ! !  ;-)
Avatar billede mugs Novice
29. juni 2005 - 21:23 #5
dragonknight:

"for spørgsmål omkring Eksperten er gratis"

Spørgsmål omkring eksdperten er ikke gratis, men det er kotüme, at brugerne ikke lægger et svar, men blot kommentarer. Ordkløveri ja :o)
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. juni 2005 - 21:25 #6
Du kunne passende øve dig her, for svar på spørgsmål omkring Eksperten er gratis fra min side.

Er det så i orden ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juni 2005 - 23:17 #8
<bimbo111>:
... vi er nok flere der spændt venter på at du afsluter/vender tilbage til dine tidl. spørgsmål...

Bare sig til hvis der er mere tvilv ...
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
01. juli 2005 - 08:49 #9
Ahh ! det  eneste jeg bare ikke havde fattet var at man skulle markere navnet på svareren. Nu fatter jeg det...
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
01. juli 2005 - 08:56 #10
ok... nu  har jeg accepteret/afvist de svar der var i mine spørgsmål, men hvad med dem der ikke er svaret på ??
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
02. juli 2005 - 13:12 #12
ahh... selv skrive svar... :D
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
02. juli 2005 - 13:12 #13
fint... så lukker jeg det her...