Avatar billede eyeless Nybegynder
29. juni 2005 - 17:43 Der er 4 kommentarer

forbrug går amok

Hej folkens
Jeg har stofa internet og skal derfor betale ekstra hvis jeg downloader/uploader mere end 5000mb om måneden.
Problemet er at mit forbrug går fuldstændig amok, og det er selv om jeg hverken downloader eller uploader ret meget.
f.eks. kan jeg have internettet oppe i en halv time hvor jeg kun er på msn og så har den pludselig brugt omkring 20mb.
Er der nogen der har en idé om hvad der kan være i vejen.
Avatar billede boxer Nybegynder
29. juni 2005 - 17:58 #1
Det kan være en virus. Hvis du ikke får hjælp her synes jeg du skal oprette spørgsmålet i viruskategorien.
Avatar billede eyeless Nybegynder
29. juni 2005 - 18:18 #2
ok det er vist også lidt længe siden jeg har scannet sidst, jeg prøver lige at kører min virus scanner og et par online scannere
Avatar billede pallotto Nybegynder
29. juni 2005 - 18:38 #3
Nu når du snakker om at scanne din computer, så husk også lige at opdatere dit antivirus :)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
29. juni 2005 - 20:33 #4
Bruger du Skype? Skype bruger en smule af internetforbindelsen mens computeren er tændt, hvis du ikke selv benytter forbindelsen.