Avatar billede egidiussen Nybegynder
28. juni 2005 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke logge på messenger

Hejsa
Jeg har nogle problemer med at logge på messenger 7 (nogle sjældne gange kan jeg godt) - programmer bliver bare ved med at skrive "logger på".
Jeg bruger Firewall og Antivir. fra Zone Labs og derudover bruger jeg Microsoft Antispyware, Pest patrol og Spybot Search and Destroy.

Nogle forslag???
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. juni 2005 - 01:21 #1
Det sker også jeg ikke kan komme på, dog ikke særligt tit, men når det sker, så går jeg altid ind på http://webmessenger.msn.com/ som er online versionen af MSN ;)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
29. juni 2005 - 11:36 #2
Tak for svaret - jeg bruger også web messenger istedet efter problemet startede. Har du også først fået problemer efter messenger 7 er kommet ?
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. juni 2005 - 19:49 #3
Har jeg ja, men det har hjulpet, efter at den ikke længere er i beta. For det meste kan jeg dog komme på, uden problemer. Har du downloadet den endelige version?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
31. juli 2005 - 16:26 #4
Lukker