Avatar billede spoony Nybegynder
28. juni 2005 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC Starter først efter flere forsøg.

Hej. Mit problem består af at når jeg tænder for den sker der det at den starter men skærmen viser intet. Hvis jeg så forsøger fx 10 gange kan jeg være heldig at den kommer ind i bios og sætter sig fast hvor den loader diverse drev. Jeg genstarter så igen et par gange og kommer så lidt længere i opstart, men den sætter sig fast ved start af Windows. Genstarter så én gang til og jeg kan bruge min PC. Hvad kan dette skyldes?. Noget med BIOS?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. juni 2005 - 18:22 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
28. juni 2005 - 18:24 #2
Hvis du følger vejledningen fra: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
får du en ny/ren installation af XP - du mister ingen filer men skal køre windows update igen for at få alle opdateringerne.
Det forudsætter selvfølgelig at du har XP.
Avatar billede spoony Nybegynder
28. juni 2005 - 18:27 #3
Ja det ku måske godt hjælpe. Ved nu bare ikke helt, da jeg ikke tror det er min XP der er noget i vejen med. Den fejler jo sådan set allerede inden den booter Windows. Men ved ikke? Har du set problemet før?
Avatar billede spoony Nybegynder
28. juni 2005 - 18:49 #4
Tjah.. Tror problemet er løst nu efter jeg roede lidt med bios. Men det gjorde jeg jo trods alt pga dig ;).. Point fra mig.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. juni 2005 - 18:53 #5
Tak for point :o)