Avatar billede weje17 Nybegynder
28. juni 2005 - 15:06 Der er 7 kommentarer

Webshop? hvilken!?

Hey folkens..
Jeg skal til at starte min egen lille "Biks" på nettet..

Men hvilken webshop kan jeg med fordel bruge?
Har i nogle foreslag.?

Jeg har allerede købt domænenavn hos cliche.dk men var det dumt?

//Hilsen Mikkel Weje
Avatar billede medions Nybegynder
28. juni 2005 - 15:22 #1
Brug CubeCart... den er god og nem... - og gratis! :)

//>Rune
Avatar billede weje17 Nybegynder
28. juni 2005 - 15:37 #2
kan det køres nemt ind under mit CMS system?
Avatar billede weje17 Nybegynder
28. juni 2005 - 15:40 #3
systemet det skal under ligger på www.pimpmyride.dk
Avatar billede ibka Novice
28. juni 2005 - 19:17 #4
Jeg syntes nu du skal væge denne her

http://www.itmagasinet.dk/shop/category.asp?catid=251
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2005 - 20:41 #5
ibka >> klart at du syntes det for det er jo dig der sælger så er det ikke en lidt subjektiv vurdering? objektivt set måske ikke det bedste valg eftersom weje17's hjemmeside kører php og din shop i asp.

weje17 >> jeg vil mene at der bliver overordentligt svært at finde en shop i nemt kan køre ind i et eksisterende system - man skulle måske overveje i stedet enten selv eller få en udefra til at bygge en ny shop til jeres eksisterende side eller også få en shop som kan udviddes med de behov i har fra jeres nuværende system. At forsøge at køre to færdige systemer sammen til et koster mange gange mere tid og giver flere problemer end at bygge videre på én færdig løsning.
Avatar billede nse Nybegynder
29. juni 2005 - 10:35 #6
Alt efter hvad dine behov er, så synes jeg, at du skal vælge Dandomains webshop.
Der er minimale startudgifter og den månedlige pris er bestemt overkommelig, og du har alle opgraderingsmuligheder.
Du kan selv se på http://www.dandomain.dk/
www.scannet.dk har også en tilsvarende webshop, men jeg synes bestemt, at Dandomains er mere gennemført..
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 19:55 #7
lukketid?