Avatar billede kdjweb Nybegynder
28. juni 2005 - 08:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Point system?

Jeg har prøvet mig lidt frem med et point system, men det er ikke gået så godt...

jeg tænkte på at lave en database kun til de ting man får point for hvor der så er brugerens id.. hvad er den smarteste måde?
Avatar billede x-bixi Nybegynder
28. juni 2005 - 11:13 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg lave en kolonne i tabellen med brugere til point, medmindre selvfølgelig at man skal kunne se en historik over hvad der er lagt til, og trukket fra på kontoen, for så skal pointene nok have en tabel for sig selv som du skriver.
Avatar billede kdjweb Nybegynder
29. juni 2005 - 15:43 #2
Det er meningen der skal være historik over tabellen som er personlig for alle brugere.. men jeg har fundet min egen måde :)

anyway.. du får point x-bixi :)