Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mening om design

Hej

Jeg vil høre hvad I synes om dette design:
www.techshop.dk

Vil meget gerne have positiv og negativ kritik. Men sørg for den er konstruktiv og velbegrundet.

Mvh
Kim
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
27. juni 2005 - 21:26 #1
På en side om professionelt webdesign skal HTML'en være i orden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.techshop.dk/
Dette gælder også undersiderne.

På forsiden bevæger du dig lige omkring en farlig grænse for kontrast mellem tekst og baggrund. Husk at alle skal kunne læse hvad der står, også dem med dårlig øjne og/eller skærme.

På siden om development har du lavet noget rod i en unordered list så punkterne ud for liste-elementerne er landet oven i din border.

Ellers ser det fint ud.
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:40 #2
Hej

Det er pt kun designet (grafisk) du skal kigge på. Programmeringsmæssigt er siden stadig igang med at blive lavet færdig. Da flere funktioner er benyttet fra tidligere er alt ikke up-to-date.
W3 vil naturligvis blive fulgt, men da det er vores egen side valgte vi at ligge den op.

Men som sagt så er det design jeg gerne vil have feedback på.

Mv
Kim
Avatar billede bertelbrander Novice
27. juni 2005 - 21:41 #3
Flot

Det er måske lidt for meget at have tre niveauer i menuer på den samme side.

De små billeder øverst til venstre i brød-teksten er ikke ret flotte.

Jeg ved ikke om det er meningen at man skal kunne læse teksen under TechShop :: xxx
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:59 #4
Hej

Tak for kommentaren.

Teksten under TechShop :: XXX er kun til pynt. Ikke noget der skal eller kan læses.

Ved godt det er mange menuer. Men det var eneste måde jeg synes det kunne gøres. Efterhnden som firmaet voksede blev det uoverskueligt for folk hvis Development, Hosting og Services alle lå på samme side.

Så derfor faldt valget på dette.

Mht billederne i brødkrummeteksten så vil jeg lige prøve at finde nogle flottere.

Tak for kommentaren
Avatar billede Mik2000 Professor
02. juli 2005 - 12:49 #5
Lukker
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
07. juli 2005 - 21:26 #6
bare en enkelt ting:

Det er som om at farverne er gør sådan at det ligner det er en smule tåget! Nogle lidt mere skarbe farver, så det ikke bliver så lyst

/TheWebMaker
Avatar billede Mik2000 Professor
07. juli 2005 - 22:00 #7
Hej

Tak for det. Det vil jeg overveje at lave. Det kan du have lidt ret i

Mvh
Kim