Avatar billede livse99 Nybegynder
27. juni 2005 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastaturet skriver mere end et tegn/tast

Efter at have hældt vand i tastaturet, og trykket på alle knapper da jeg tørrede det, viser det nu flere tegn per tast. Nogle virker som før, nogle er nu andre tegn end det der står på tasten. Andre fx qwer gør følgende: ved at trykke på Q skriver det qwer, det samme skriver den ved at tadste w, e eller r. Indstillingerne er ok, sprog er dansk. Hvad kan det være?? Er tastaturet brændt af?
Avatar billede haverslev Novice
27. juni 2005 - 20:45 #1
Tror du skal ud og købe nyt tastatur.

Har du fået tøret tastaturet godt ?
Det tyder nemlig på, at der er "overslag" imellem tasterne - f.eks er det jo tasterne ved siden af hinanden, den skriver når du trykker på Q

Selv om det er tørret godt, kan der jo opstå "ir" I ELEKTONIK BANERNE på tasteturet.
Avatar billede livse99 Nybegynder
20. juli 2005 - 15:06 #2
Så er der indkøbt et nyt tastatur..
Avatar billede livse99 Nybegynder
20. juli 2005 - 15:06 #3
Hvordan accepterer jeg dit svar? Jeg har prøvet at trykke på accepter, men det virker ikke..
Avatar billede haverslev Novice
20. juli 2005 - 22:29 #4
Du skal lige "markere" mit navn i venstre side og derefter klik på accepter svar :)
Avatar billede livse99 Nybegynder
21. juli 2005 - 10:05 #5
Så er den hjemme :-)