Avatar billede neewbie Nybegynder
26. juni 2005 - 22:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til design af hjemmeside

Hej eksperter... ville hører om der var nogen der var frisk på at hjælpe med at lave et design til mig,? Skal have lavet et design til en køreskole, har haft et design i tankerne, lidt alla www.ttrafik.dk.

Er der nogen der er friske på dette? eller?
Er ikke god til design selv, men programmeringen klare jeg selv, i vil få jeres navn på designet og stå at det er jer der har lavet det...

Håber der er nogen flinke mennesker der vil hjælpe...
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juni 2005 - 01:45 #1
Hvordan ser deres logo ud - hvilke farver er vi ude i?
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2005 - 01:49 #2
Og hvad er det, du gerne vil have? Banner og små tegninger til menuerne eller?
Avatar billede neewbie Nybegynder
27. juni 2005 - 07:00 #3
der er intet logo til deres side endnu... øhm ja ber nok om et helt hjemmeside design? hvis der er nogen der er friske på dette?
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. juni 2005 - 08:50 #4
Avatar billede neewbie Nybegynder
27. juni 2005 - 12:02 #5
undskyld bill... men kan det se lidt mere øhm professionelt ud? :/ kan godt lide farvesætningen på ttrafik.dk
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2005 - 12:18 #6
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. juni 2005 - 14:20 #7
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juni 2005 - 16:10 #8
Avatar billede neewbie Nybegynder
27. juni 2005 - 20:08 #9
tror det bliver nicolins byd, der er vinder. En fed sammensætning af farverne... er der evt andre forslag... miss-g, kan man evt få en photoshop fil ?
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juni 2005 - 22:56 #10
Jamen så lægger jeg et svar - og jo du kan godt få en photoshop fil. Lægger den ud på mit link, hvis det er mig som bliver vinderen *S*
Avatar billede neewbie Nybegynder
29. juni 2005 - 06:31 #11
miss-q... ´det må være dig der bliver vinderen... ville du gerne uploade en photoshopfil til mig? så ville jeg blive meget glad :)
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2005 - 10:20 #12
Har lagt den ud.

Tak for point *S*