Avatar billede timtoftgaard Praktikant
26. juni 2005 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

autokorrektur og autotekst

Hvordan får jeg de koder jeg har i autotekst/autokorrektur, fra en computer til en anden computer??
Avatar billede sharkman Nybegynder
26. juni 2005 - 21:54 #1
I XP kan du bruge "Guiden Overførsel af filer og indstillinger". Den finder du under Start>Hjælp og Support>skriv "guider" og tryk på Søg>under "Oversigter, artikler og selvstudier" finder du "Oversigt over guiden Overførsel af filer og indstillinger".
Guiden hjælper dig igennem hele processen med at kopiere alle dine brugerdefinerede indstillinger til f. eks. et flytbart medie eller et andet sted.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
27. juni 2005 - 13:50 #2
Eller du kan oprette en skabelon,
og så i menuen "Formater/Typografi" trykke på knappen "Assistent" og her vælge at overføre autotekster fra skabelonen "Normal.dot" til din nye skabelon. På den anden maskine kan du omvendt overføre fra skabelonen til Normal.dot.
Men sharkmans forslag lyder godt nok nemmere, hvis du sidder med en XP
Avatar billede timtoftgaard Praktikant
30. juni 2005 - 16:27 #3
Tak for begge svar, som se rud til at virke

Tim