Avatar billede clalar Nybegynder
25. juni 2005 - 17:43 Der er 5 kommentarer

Javascripts & localhost

Hej eksperter

Jeg arbejder på en hjemmeside i asp og htm med indbygget javascripts og jeg har brug for at se min side på localhost. Alting fungerer fint - lige med undtagelse af javascripts, dem kan jeg slet ikke se på localhost. Mangler jeg at aktivere et eller andet eller hvad kan der være noget andet galt?

PS: Jeg har installeret IIS.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juni 2005 - 17:46 #1
snakker vi server side JavaScript altså i ASP eller snakker vi client side JavaScript
som kører i browser ?
Avatar billede clalar Nybegynder
25. juni 2005 - 17:48 #2
Den skal køre i min egen browser...
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juni 2005 - 17:51 #3
men du siger alligevel at der er forskel på om JavaScript'en er sendt fra
localhost eller fra en ekstern server ?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juni 2005 - 17:51 #4
du får ike nogle fejlmeddelelser ?
Avatar billede clalar Nybegynder
25. juni 2005 - 17:57 #5
Næ, ingen fejlmeddelelser... og jeg har i al sin enkelthed lavet en simpel hjemmeside i FrontPage (placeret i biblioteket C:\Inetpub\wwwroot), som jeg kun skal kunne se på min egen computer. Den indeholder asp-funktionalitet, hvorfor jeg er nødt til at se den i localhost, men så forsvinder mit javascript. Hvis jeg bare ser min hjemmeside udenom localhost er scriptet der???