Avatar billede clausj Nybegynder
25. juni 2005 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan lukker jeg et spørgsmål?

Jeg får en mail fra Ekspertens mailrobot, at jeg skal lukke mine spørgsmål. Men når jeg bruger linket fra mail´en skrives der tilbage at jeg abonnerer på en overkategori og at jeg skal gå til mon konto. Og hvordan får jeg så afmeldt spørgsmål derfra?  Har prøvet alt, syns jeg......
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2005 - 12:11 #1
du har kun dette åbne spørgsmål, så det må være en fejl.
se her:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=clausj&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Da spørgsmål vedr. Eksperten.dk normalt er gratis, kan du bare selv lægge et sbar her og så efterfølgende acceptere det, så du får dine point tilbage.
Avatar billede clausj Nybegynder
26. juni 2005 - 18:52 #2
tak for hjælpen

cj
Avatar billede clausj Nybegynder
26. juni 2005 - 18:54 #3
oki
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2005 - 19:04 #4
husk at lukke det spørgsmål  :o)
Hop ned til venstre, marker dit navn og tryk så bagefter på accepter-knappen