Avatar billede rammo Nybegynder
25. juni 2005 - 09:58 Der er 3 kommentarer

Aktivering af makroer i word 2003

Jeg har lige installeret Office PE 2003. Alle programmer virker fint, dog er der problemer med Word. Når jeg åbner dette kommer flg. op på skærmen:

Microsoft Visual Basic

The macros in ths project are disabled.

Hvordan løser jeg dette, så jeg er fri for at skulle trykke OK hver gang word åbnes. Jeg har været inde og hente opdateringer på Microsoft.

På forhånd tak
Rasmus
Avatar billede mugs Novice
25. juni 2005 - 10:02 #1
Har ikke selv 2003. Men kan du ikke i Funktioner > Indstillinger > Makro ændre indstillingen for makrosikkerhed?
Avatar billede rammo Nybegynder
25. juni 2005 - 11:20 #2
Det virker ikke og har nu været ude at ændre office indstillingerne så visual basic makroer kan bruges
Avatar billede rammo Nybegynder
03. november 2005 - 06:56 #3
lukker spm