Avatar billede tyksak2002 Nybegynder
24. juni 2005 - 16:45 Der er 6 kommentarer

Explorer går ned!

Hej.

Jeg har et problem med min webmail.  Når jeg åbner min webmail (arbejdsmail og produktet hedder GMS Webmail af en producent ved navn Gordano) går Explorer fuldstændig ned og ifølge ydeevnen er CPU-forbrug helt oppe under loftet.  Det er det eneste program, der "crasher" Explorer, men kan I hjælpe med problemet?  På forhånd tak.
Avatar billede tyksak2002 Nybegynder
24. juni 2005 - 16:47 #1
Jeg bør i øvrigt oplyse, at der ikke er noget problem når jeg logger på min webmail fra andre computere.
Avatar billede inglenook Praktikant
24. juni 2005 - 16:56 #2
Foerst boer du sikre dig at du har de seneste opdateringer installeret til baade din OS og Explorer.

Dernaest vil jeg foreslaa at du proever at downloade FireFox browseren fra www.mozilla.org og se om det giver samme problem.
Avatar billede halifax Nybegynder
25. juni 2005 - 04:39 #3
Er det Explorer = Stifinder, eller er det Internet Exlorer.
Det kan være det sidste da der nævnes Webmail, men må hellere spørge.  :)
Eller
Citat: "Det er det eneste program, der "crasher" Explorer"
Webmail bruger Internet Explorer. Er det IE som får Stifinder (Explorer) til at crashe?
Og er IE webmail det eneste som får Explorer til at crashe - og ikke andre internetsider?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg har lidt svært ved at tolke dit problem.

Prøv evt. at reparere systemfiler. Klik Start -> Kør, skriv sfc /scannow. Muligvis anmodes om XP cd'en skal være i drevet.
Avatar billede tyksak2002 Nybegynder
25. juni 2005 - 07:13 #4
OK, det er INTERNET Explorer jeg har problemer med...
Avatar billede tyksak2002 Nybegynder
25. juni 2005 - 07:15 #5
Jeg har i øvrigt prøvet sfc/scannow uden resultat.  Beskeden var "Windows kan ikke finde sfc/scannow...".
Avatar billede halifax Nybegynder
25. juni 2005 - 15:26 #6
Prøv sfc /scannow igen og bemærk at der er mellemrum mellem sfc og /scannow, ellers betragtes kommandoen scf/scannow som ét ord og ikke som sfc med parameter /scannow.

Er det kun med webmail at IE crasher, eller er det også på andre internetsider?
Får du nogen fejlmeddelelser, når det sker, og i så fald hvilke?