Avatar billede giismo Novice
24. juni 2005 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

popup vinduer.

hejsa.

er der ikke nogen der kan fortæle mig hvordan man laver et popup vindue uden den der scorll bar ude i siden og selve vindue skal ikke være i fuld størrelse. det er et billed jeg har på et site som ikke er særlig stort på selve sitet men ca. boddelt så stort når man klikker på det på siden da jeg har sat det til at åbne i et ekstra popup vindue, den det popup vindue har fuld størrelse og det skal så ondsvært ud, da popup ikk skal være meget større end billedet.

håber i forstår hvad jeg mener, og kan hjælpe mig.

bruger det sindsyge program der hedder frontpage`s

100point til den der kan give mig den nødvendige vejledning så jeg kan få det til at virke.

giismo
Avatar billede roenving Novice
24. juni 2005 - 16:36 #1
Avatar billede giismo Novice
24. juni 2005 - 16:42 #2
lige præcis. det er sådan det skal popup.
Avatar billede roenving Novice
24. juni 2005 - 16:49 #3
Så gør som der står, hvis du klikker på Vis kode-knappen !-)

-- og velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
25. juni 2005 - 13:51 #4
Tak for point ;~}