Avatar billede matti22 Nybegynder
23. juni 2005 - 10:03 Der er 5 kommentarer

Nyhedsbreve i oscommerce webshop

Hej alle.

Jeg har en osceommerce webshop. på min alm. hjemmeside har jeg til og afmeld nyhedsbreve. Jeg kan ikke finde den "kode" jeg skal smække ind på min alm. side for at de kan til og afmelde sig nyhedsbreve...
Avatar billede Mik2000 Professor
26. juni 2005 - 11:43 #1
Programer dit eget frem for at benytte standard systemer :).

Held og lykke
Avatar billede matti22 Nybegynder
26. juni 2005 - 12:06 #2
Det ville jeg også gerne, men hvis man ikke helt har viden dertil, så er det ikke så nemt...  og jeg må indrømme at jeg ikke glædeligt betaler 30-80000 for et shopsystem
Avatar billede Mik2000 Professor
26. juni 2005 - 12:14 #3
Det kan jeg selvfølgelig godt se. Det var også mest ment i sjov :)

Vi kan godt tilbyde dig et shop system billigere men det løber nok stadig op i 15-20.000 kr.
Se www.techshop.dk for mere information.

Men det er nok stadig i overkanten.

Men held og lykke med det :)
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juni 2005 - 14:44 #4
Jae, at få lavet en shop koster, men alt efter detaljerne kan prisen variere..
Nu vi er igang med tilbudene, kan jeg måske lave endnu et tryk i prisen.
Men det kommer selvfølgelig an på hvad den skal kunne.

Du kan evt. spørge mig på
E-mail: dhellner@jubiimail.dk
MSN messenger: dennis.ssh@computer.dk
Avatar billede matti22 Nybegynder
28. juni 2005 - 15:11 #5
Jeg har added dig dennis