Avatar billede anhansen Nybegynder
23. juni 2005 - 07:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad skete der med mailserveren i nat?

Jeg har modtaget i omegnen af 40 mails(+-).

Alle mails var i hvertfald ikke noget der var opdateret i går, men godt nok at blive opdateret... Men er det en ny ting jeg ikke er opmærksom på - eller har der været problemer med at sende mails ud?

/Anders
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. juni 2005 - 07:31 #1
Der er ikke blevet sendt mails ud i noget der ligner flere måneder. 40 mails er intet. Jeg er blevet bombet med mails
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 07:42 #2
... jeg har i skrivende stund modtaget 1655 automatiske E-mail fra eksperten - og det indenfor ~12 timer. Og der bør være flere på vej ka' jeg se ifølge dato...

PUHA - lidt at checke op på...
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. juni 2005 - 07:51 #3
Det ser ud somom "ikke flere mails før bruger har kikket" mekanikken er istykker.

Lad os håbe det er en sideeffekt af en gennemgribende redesign (den har aldrig rigtigt været 100%)
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 07:59 #4
har modtaget 257, sidste fra 12/6 - så mangler nok også et par 100 mere..
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 08:52 #5
Har også fået en stak mail´s

Igår fik jeg en lille stak og her til morgen lå der en rimmelig stor stak.

majsmarken - Hold da op. Det var da en ordentlig røvfuld mails at få. Så kunne mail programmet du bruger ikke lige helt følge med. Hehe
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 11:25 #6
jeg mangler kun for 3 timer nu !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 11:36 #7
Så rundede jeg 2000 NYE ulæste E-mail's fra eksperten... Og mangler ~1½ døgn endnu ifølge timestamp...

Outlook 2003 / TDC / autohente hvert 5 min...
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 11:51 #8
jeg har egen mail server - måske derfor at jeg er lidt foran
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 13:16 #9
2137 stk. NYE automatisk E-mail fra eksperten inden for ~20 timer - PUHA...
Nu tror jeg at den har nået køen igennem...

Lidt oprydning - nok ikke kun for mig...
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. juni 2005 - 15:54 #10
Jeg er snart træt af at slette mails :p

Arne har du overblik over hvor mange du har fået? du er jo alligevel en del aktiv herinde :)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 15:56 #11
jeg begyndte at kigge og slette allerede da de ankom så jeg har ikke en total

knap 3000 gætter jeg på
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. juni 2005 - 19:25 #12
Hvis jeg sorterer de nye mails, f.eks. efter emne/subject, får man et bedre overblik, og de bliver nemmere at slette.. hvis man altså kan nøjes med den nyeste mail, fra hvert spm..

/theSurfer
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 19:26 #13
det er også den teknik jeg har brugt
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. juni 2005 - 19:53 #14
Så skal man bare håbe, at der er ikke er oprettet 2 spm, i samme kategori, med samme titel.. :-)

Nice.. brugte metoden, og fik reduceret ca 350 mails, til bare 110 mails..

/theSurfer
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2005 - 22:27 #15
pt. har jeg modtaget ca. 2500 mails siden det begyndte at virke igen... men det fik også lige en grov sortering...
Avatar billede anhansen Nybegynder
06. februar 2006 - 09:58 #16
oprydning... lukker... tak for svarene