Avatar billede unsigned Nybegynder
22. juni 2005 - 20:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Se hvornår computer sidst tændt og varighed?

Hvor kan man se, hvornår en computer sidst har været tændt og varigheden?
Avatar billede levich Nybegynder
22. juni 2005 - 20:25 #1
Hvis du har et netværkskabel i, kan du se hvor lang tid du har været på netværket. Højreklik på netværkssteder på skriver bordet og dobbeltklik på lan-forbindelse.
Avatar billede unsigned Nybegynder
22. juni 2005 - 20:46 #2
Det jeg spørger om, det er dato og varighed for den forrige gang, computeren var tændt.
Avatar billede ysubhi Nybegynder
22. juni 2005 - 21:57 #3
Hvorfor ligger spørgsmålet under Design : Generelt?
Avatar billede stone Forsker
22. juni 2005 - 22:11 #4
mener ikke du kan se det på din pc, men man kan få et program der logger når pc'en tændes og logger når den slukkes. herved kan du se hvornår og hvorlænge den har været i brug.

(/logger) programmet skriver en log fil

kan ikke lige huske hvor jeg så det program men jeg kigger lige efter det....
Avatar billede stone Forsker
23. juni 2005 - 19:19 #5
det gad jeg ikke lede mere efter.... jeg har selv lavet et!

har du msn så kan jeg sende det til dig eller pr email.

programmet har følgende funktioner:

opretter en log
viser hvor længe pc'en har været tændt + dato
du kan slette hele loggen, her får du en besked om du vil slette loggen
loggen er skrivebeskyttet i programmet undtagen hvis du fjerner fluebenet
hver gang programmet lukker gemmes ændringer i loggen.
Loggen indlæses ved startop - loggen er fortløbende så du evt selv kan lave en statestik - hvad ve jeg  ggggg
Avatar billede levich Nybegynder
28. juni 2005 - 10:40 #6
unsigned???
Avatar billede stone Forsker
28. juni 2005 - 20:27 #7
er du der unsigned??
Avatar billede unsigned Nybegynder
01. juli 2005 - 13:49 #8
-> ysubhi  Design : Generelt er en fejl.
Avatar billede unsigned Nybegynder
01. juli 2005 - 13:52 #9
Tak til alle, der har bidraget.