Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. juni 2005 - 11:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mulig at "laase" linier?

Hej.

Jeg har et dokument i word. Allernederst paa siden har jeg skrevet noget, der skal blive paa präcis dette sted, ligegyldigt hvor meget eller hvor lidt jeg indtaster ovenover.
Dvs selvom jeg trykker paa enter 10 gange eller skriver 10 linier, bliver linien forneden staaende.

Er det muligt at "laase" en linie??
22. juni 2005 - 12:02 #1
Indtast linien i sidefoden.
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2005 - 12:03 #2
du kunne jo indsætte den i en tekstboks i sidehovedet -> formater tekstboksen til at være foran/bagved tekst og så flytte den ned til sin plads.
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2005 - 12:04 #3
slået med 1min 2sek
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. juni 2005 - 12:52 #4
Lösningen er en tekstboks! Men lad mig venligst vide hvordan jeg formatere bokesen til at väre bagved teksten? Saa den ikke kan ses.
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. juni 2005 - 13:09 #5
Jeg har indsat en tekstboks unden rammer. Derved bliver linierne forneden staaende. Jeg takker Catbody!
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. juni 2005 - 14:28 #6
Egentlig ville jeg dele pointene, men Catbody har ikke svaret, saa det er vel ikke muligt..!
Avatar billede hcma Novice
23. juni 2005 - 11:32 #7
helt i orden. erikjuul's svar var det korrekte; jeg uddybede det bare :o)