Avatar billede logitech33 Nybegynder
21. juni 2005 - 22:14 Der er 4 kommentarer

Træt af Exp.dk

Jeg gider snart ikke mere... hvergang exp.dk bliver "refreshed" så får jeg en besked
" Security Warning" The Current Webpage is trying to open a site on the Internet.

Do you want to allow this
Current site : adserver.adtech.de
Internet site a1767.g.akamai.net

Så kan jeg vælge Enten Yes or No.. hvordan kan jeg blockere dette ?
hvordan fjerne jeg dette besked
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2005 - 22:20 #1
Du har vel en firewall eller noget andet software som er sat til at blokere for visse ting på web sider - i dette tilfælde reklamer.

"Fejlen" har jo ikke noget med Eksperten at gøre ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juni 2005 - 22:38 #2
Installer IE-Spyad, det burde kvæle skidtet.
http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2005 - 23:39 #3
Desværre er adtech temmelig irriterende på det punkt. Hvis man forsøger at kvæle en reklame på deres server, kommer der i stedet en popup og beder om brugernavn og adgangskode. Jeg har forgæves forsøgt at slippe af med det, men har indtil videre måtte lade adtech reklamer blive vist, hvor jeg skjuler alle andre.
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2005 - 07:14 #4
tilføl adtech´s ip adresse(r) i jeres host file, så burde i være ud over det problem.