Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
21. juni 2005 - 15:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Indsæt felt verdi i en url fra Access.

Hejsa,

Jeg har et kæmpe problem, som jeg håber en kan løse.

Jeg har denne url :
https://eccpro.com/signupadv.php?Merchant=eccpro1&Secret=XXX&Amount=1000&Currency=EUR

Den fungerer som et "payment link" dvs. at jeg kan sende denne ud og når folk klikker på den kan de betale en faktura.

Jeg skal have Access til at indsætte beløbet fra et felt i en tabel, ind der hvor der står Amount=

Kan man det ?

Hvad er den nemmeste måde at gøre det her på.
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2005 - 15:32 #1
Where is the URL comming from? If you are dynamically building the URL then you could use something like

Dim URL as string

URL = "https://eccpro.com/signupadv.php?Merchant=eccpro1&Secret=XXX&Amount=" & Dlookup("SomeField", "SomeTable", "SomeCriteria") & "&Currency=EUR"
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
21. juni 2005 - 16:32 #2
Linket er i en Tabel som hedder : Payment-link og Felt navnet er : Payment_Link

Verdien som skal ind efter Amount=

kommer fra en forspørgsel : Forespørgsel1 underformular kaldet udtryk1 -> er lavet af MUG her fra eksperten !
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
21. juni 2005 - 16:37 #3
Iøvrigt skal den vises på min Formular(Faktura_Form) eller ved klik på en knap !
Avatar billede mugs Novice
21. juni 2005 - 18:35 #4
Jeg er lidt usikker på, hvad du vil. Hvis du blot vil have et felt ind i samme forespørgsel som Udtryk1 kommer fra, kan du vel bruge terry's forslag med en dlookup med et kriterie.

Hvis ikke dette fungerer, hvad ønsker du så, eller fortæl os om du får nogen fejlmeldinger.
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2005 - 18:47 #5
any chance of seeing the database? With the information you have given so far is rather thin!

eksperten@NOSPAMsanthell.dk

remove NOSPAM
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
21. juni 2005 - 20:16 #6
Terry, Jeg har lige send dig en e-mail på : eksperten@NOSPAMsanthell.dk

Håber det hele er til at forstå, ellers sig til.
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2005 - 20:25 #7
received
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2005 - 21:44 #8
sent return