Avatar billede pablopablo Nybegynder
21. juni 2005 - 11:04 Der er 1 løsning

OSQL - server findes ikke

Hejsa...

Jeg har nogle stored procedures mv. som jeg ufører på databasen via OSQL.exe...

Det fungere fint på min egen computer, men hos kunden siger den at serveren ikke findes?

Idet at det køre hos mange forskellige kunder havde jeg angivet server og instansnanv på følgende måde :

.\InstansNavn

idet jeg jo ikke kender computernavnet på de maskiner det skal køres på, men det fungerer af en elle anden grund ikke...?

Har i en ide til hvorfor dette ikke fungerer? er der en anden måde, dynamisk at angive ".\" på...?

Håber meget i kan hjælpe mig... : )

Mvh. PabloPablo
Avatar billede pablopablo Nybegynder
21. juni 2005 - 12:36 #1
Hej igen...

Denne update skulle fikse problemet, dog vælger jeg ikke denne løsning, idet jeg synes det er overkill i min situation, i stedet koder jeg mig ud af det, idet det fungere hvis den blot få angivet computernavnet i stedet for "."