Avatar billede spacey Nybegynder
30. oktober 1999 - 23:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bekæmpelse af Fakere

Jeg har fulgt debatten om Undead og de andre fakere, og jeg har kun et forslag til hvordan vi slipper for dem.

SVAR IKKE PÅ DERES SPØRGSMÅL!!!!

Hvis vi ikke svarer går der nok ikke ret langt tid før Admin sletter dem.

Derudover nytter jeres forslag om at klage til deres udbyder ikke noget, da det IKKE er ulovligt at udnytte ASP hullet i eksperten.dk

Dette betyder at det kun er op til folks egen moral at lade være med at Fake; Deres udbydere kan alligevel intet gøre.

Derudover burde man skulle opgive navn+adresse ved oprettelse af bruger,
dette ville resultere i at en person som Undead ikke kunne misbruge jensh's email adresse.

-Spacey-
Avatar billede one Nybegynder
30. oktober 1999 - 23:43 #1
spacey>  men man kan også skrive  lortehuleboer  som navn  og bruge lortehuleboer's navn!!!

Andreas
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 1999 - 23:52 #2
Hvad er det forn'et hul i ASP'en?? Kan man ikke rette det, har man ikke fundet hullet eller hvad sker der?
Avatar billede one Nybegynder
31. oktober 1999 - 00:16 #3
jeg har en ide om hvad hullet er  hvis man  sætter point til  0000  og svare selv  så tror jeg man får 1000 point

Andreas
Avatar billede spacey Nybegynder
31. oktober 1999 - 00:20 #4
Niks.
Hullet som $-; opdagede går ud på at du vælger at give -1000 points og derefter acceptere dit eget spm. får du 1000 points, uden at miste nogen.

Men gutter:
lad nu være med at misbruge det!
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. oktober 1999 - 00:38 #5
Kan admin ikke bare lave koden sådan at hvis man skriver et tal ind som er negativt, kommer den med fejl? Det skulle vel ikke være noget problem.

Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 03:37 #6
han arbejder på det... og desuden er det jo ikke alle fakere der stiller spm.. de fleste nøjes med at tage pointene selv og så blære sig med dem...
Avatar billede one Nybegynder
31. oktober 1999 - 03:51 #7
man skulle indføre en lov  så det var ulovligt at være stiv på nettet  hehe (=

Andreas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 03:52 #8
det har du lige sagt på ICQ... og jeg er ikke stiv mere... hehehehe
Avatar billede one Nybegynder
31. oktober 1999 - 03:54 #9
du er måske skæv din lille snyder.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 03:55 #10
jeg er hverken skæv elle snyder
Avatar billede one Nybegynder
31. oktober 1999 - 04:04 #11
jeg ta'r  lort på dig esPen slap af!