Avatar billede pethe03 Nybegynder
19. juni 2005 - 09:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SimCity 4 import af by fra anden pc

Jeg søger en løsning at at importere en by lavet på en anden pc, er det muligt at få importeret en by, der er lavet af på en anden pc ?
Min søn har 2 pc'er og vil gerne sammen lægge de to byer han har lavet til en stor by.
På forhånd tak.
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
19. juni 2005 - 10:40 #1
Du kan ikke lægge 2 byer sammen. Du kan importere en by og lægge den på "gridén" ved siden af, hvis den vel og mærke har samme størrelse grid.
Avatar billede pethe03 Nybegynder
19. juni 2005 - 11:29 #2
hvordan exportere/importer man ??
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
19. juni 2005 - 11:55 #3
Du skal kopiere byen fra den anden computer og de ligger i
C:\Documents and Settings\(bruger-navn)\Dokumenter\SimCity 4\Regions\
Der kan du se de forskellige regions. Du vælger den region hvor byen ligger i.
Der kommer flere forskellige byer op f.eks. City - New City (7).sc4 eller
City - København.sc4
Du kopier den by du vil importere til den anden computer og ligger den i den region du skal bruge. Derefter kan du starte spillet og gøre følgende.

Du vælger en grid på Region kortet, derefter kan du starte en ny by eller slette eller Import City.
Import city, vælg den region du har kopieret den nye by over i og find filen.

Håber det lykkedes  :)
Avatar billede pethe03 Nybegynder
19. juni 2005 - 12:26 #4
Hej Sup3rbuck, det lyder rigtigt hvad du skriver, jeg har ikke prøvet det endnu, men jeg tror der måden at gøre det på, du får 200 point iforskud....:-)
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
19. juni 2005 - 12:28 #5
tak. ellers må du skrive igen.
Avatar billede pethe03 Nybegynder
19. juni 2005 - 12:29 #6
200 til sup3rbuck