Avatar billede durany Nybegynder
18. juni 2005 - 16:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

driver/hjælpe hjemmeside med forum og downloadc.om?

hej jeg havde en ide om at lave et kendt site på dansk om forskellige programmer man kunne downloade og hvor der var link til fx nogle MUST HAVE programmer som fx winzip/rar og realplayer og andre typiske programmer som en alm dansker ik har mulighed for at kende til.. selvom alle efterhånden kender det har de ik altid mulighed for at finde ud af hvad for nogen freeware programmer de kunne bruge.. og oven i det kunne der være andre specielle programmer osv

lad mig give et eksempel.. jeg tænker på siden som fx www.downloads.com altså sådan nogen lign bare på dansk.. og så med et forum hvor der de forskellige programmer osv kunne diskutteres.. hvad syns i?.. seriøse bemærkninger tak og altså er der for mange af sådan noget på dansk eller??

jeg har efterhånden hjulpet mange med at opsætte deres computer.. mht driver osv har de selv haft problemer men en site på dansk som downloads.com kunne være fedt synes jeg selv.. det ville gøre mange ting lette for "dummies" som der stadig er nogen af hehe

hva syns i?
Avatar billede saucer Nybegynder
18. juni 2005 - 17:33 #1
Se her : http://www.download.dk/ det er lige det som du ønsker at lave.
Efter min mening er det lidt spild af tid fra din side når der findes en ret
stor dansk side som har mange hits.

Men jeg skal ikke stoppe dig :) held og lykke med projektet.

Ps. Nu kan jeg ikke finde et forum på http://www.download.dk/ så du kunne måske lave en sammarbejde med dem om at du udvikler en forum og på den måde bliver en del ef det store projekt.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
19. juni 2005 - 02:13 #2
Ideen kan måske godt føres ud i livet, men for guds skyld, lad være med at have programmerne på din egen webserver. Det vil ruinere dig at skulle betale for den trafik det medfører at have sådan et site.
Avatar billede durany Nybegynder
24. juni 2005 - 01:21 #3
de har allerede lavet en afstemning om de burde have et forum.. så de har sikkert lavet det.. men tak for hjælpen ihvertfald saucer.. du får 50 point for at give mig et link hehe.. ej tak for hjælpen.. og trophymanager.. jeg tør sku ik at kast mig ud i det.. er gået igang med noget andet..