Avatar billede pookie-muz Nybegynder
17. juni 2005 - 23:46 Der er 4 kommentarer

Tror jeg har virus, hvem kan hjælpe mig?

Min computer er begyndt at skabe sig vildt meget, og jeg er ved at sætte en web-shop op, så det er bare ikke lige tidspunktet den skal skabe sig på nu :0( Den er virkelig langsom, jeg kan ikke kopiere, eller klippe tekst eller billeder, den vil ik åbne programmer, så kommer den med en fejl kasse, som jeg ikke kan huske hvad der stod i , og nu kan jeg ik lige få den til at komme frem lige nu. Når jeg genstarter virker den fint i ca en times tid, også begynder den på det møg igen. Jeg har Norman virus program og den finder ik noget, desuden har jeg spyboot, spyware blaster og guard. Ingen programmer finder noget, heller ikk x-clean. Hjælp hjælp hjælp hvad skal jeg gøre og har jeg virus??? :0(
Avatar billede levich Nybegynder
18. juni 2005 - 00:33 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html (HijackThis), og gem den i mappen c:\xyz, som du opretter til dette formål.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede levich Nybegynder
25. juni 2005 - 16:11 #2
Har du opgivet og formateret i stedet?
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
04. juli 2005 - 18:49 #3
hey hey igen..Jeg er lige flyttet så har først fået internet igen nu....
Ved godt det her måske lyder lidt dumt :0( Men jeg aner ik hvordan man formaterer den.... men den skaber sig heller ikke mere nu efter den ikke har været sat til et stykke tid her....ved ikke lige hvorfor...
Avatar billede levich Nybegynder
04. juli 2005 - 20:24 #4
Ja, men så skal du i al fald ikke formatere.

PS: Husk at lukke dette spørgsmål. Se her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar