Avatar billede henrikorum Nybegynder
17. juni 2005 - 12:03 Der er 5 kommentarer

Vende skærmbilledet i windows XP

Skærm: Dell 1905fp. Grafikkort: ATI 9200 pro. Skærmen kan rotere op i lodret position. Hvordan får jeg vendt skærmbilledet så det passer den lodrette position?
Avatar billede a1a1 Novice
17. juni 2005 - 12:06 #1
jeg har et nvida kort der kan jeg vælge det i "ikonen" ved uret...

Så du skal ind i skærmkort properties, hvis kortet overhovedet kan...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. juni 2005 - 12:06 #2
Ved at installere den driver der følger med skærmen!
Avatar billede henrikorum Nybegynder
17. juni 2005 - 12:38 #3
Jeg har installeret driveren til skærmen, men den gør ikke andet end at identificere skærmen på egenskaber for skærm
Avatar billede dmcn Praktikant
17. juni 2005 - 12:40 #4
Der burde følge et program med, der hedder noget med Pivot - smid det på, det håndterer drejning af skærmen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. juni 2005 - 17:34 #5
Har du set på DELL's hjemmeside om der ikke findes et stykke software, ud over driveren?