Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
16. juni 2005 - 21:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tager jeg screenshots af BIOS?

Mit spørgsmål er enkelt. Hvordan tager jeg screenshots af BIOS?
Avatar billede quewer Nybegynder
16. juni 2005 - 21:27 #1
Hmm, er ikke sikker med det der BIOS, men er det ikke bare "Print Screen"-tasten der bruges (placeret til højre for F12)?
Avatar billede kimdy Nybegynder
16. juni 2005 - 21:35 #2
ja ctrl+Print Screen
Avatar billede quewer Nybegynder
16. juni 2005 - 21:36 #3
Man behøver da ikke "Ctrl".
Avatar billede dmcn Praktikant
16. juni 2005 - 21:46 #4
Det er ikke muligt at tage screenshots af BIOS, da der ikke er noget i BIOS til at håndtere den slags. Frem med kamerat i stedet. :)
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. juni 2005 - 21:48 #5
Har du et kamera? En anden og dyrere løsning er at investere i hardware som sættes på grafikkortets udgang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2005 - 22:04 #6
Hvis din printer tilsluttes via parrallelport kan du bruge Print Screen til at printe direkte til printer.

(Ved ikke om det virker med USB printer)

Ellers er det´- som de andre siger - et kamara du skal bruge.
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
21. juli 2005 - 00:10 #7
Ingen af svarene er hvad jeg håbede, men jeg vil gerne give point til ksoren for den mest originale idé, så tag og læg et svar.
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 20:51 #8
Sorry, overså at Normality faktisk var først med kamera-idéen, så læg et svar for point.
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2005 - 20:57 #9
Boing. :)
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 21:47 #10
Nåååå, hurtig på aftrækkeren der. Hvorfor gjorde du ikke bare opmærksom på din ret. lol
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2005 - 21:49 #11
Jeg er ikke så god til at huske hvad jeg skriver. :P
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 21:52 #12
Tak ihvertfald. -Tobber