Avatar billede jobdollas Nybegynder
16. juni 2005 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

text og ntext problemer

JEg har LIDT store problemer med at læse fra mine text og ntext felter fra MS SQL til ASP

Hvis jeg opdatere feltet fra mine asp sider så virker det fint, men jeg kan ikke læse de felter...

Det er somom at der er et max ud fra IIS's side, eller fra MS SQL's side...
Avatar billede jobdollas Nybegynder
16. juni 2005 - 17:25 #1
Fandt problemet...
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
24. juni 2005 - 11:30 #2
Det er et af dem vi har set rigtig tit:

RS.Open ....
dim strText
strText = RS("TxtFelt")

- sagen er at RS("TxtFelt") kun virker én gang, hvis man prøver at bruge den flere gange er den tom.

Var det ikke det der var problemet?