Avatar billede darios51 Nybegynder
15. juni 2005 - 23:44 Der er 4 kommentarer

Diskette drev

Min pc kan godt finde mit diskettedrev. Men den kan ikke læse en diskette! Hverken når man starter op med en startdiskette eller i XP.. Nogen der kan hjælpe??

På forhånd tak!
Avatar billede mtychsen Praktikant
15. juni 2005 - 23:50 #1
Smid et nyt diskette-drev i... eller boot fra CD-Rom.
Avatar billede snokey Nybegynder
15. juni 2005 - 23:53 #2
Hvis det ikke er disketten, så det nok diskette drevet der er gået i stykker ! Men det koster ikke ret meget sådan et !
Avatar billede nva Praktikant
16. juni 2005 - 08:08 #3
Prøv at fjerne det under enhedshåndtering og så lad PC'en finde det igen ved en genstart.
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. juni 2005 - 09:40 #4
måske da du satte ledningen på vendte du den forkert da man godt kan komme til det med de fleste diskette dreve.

Tjek disketten i en anden pc og hvis den virker der er det diskette drevet der er i stykker. Måske det med ledningen eller selve drevet. Ellers anden diskette