Avatar billede lothario Nybegynder
15. juni 2005 - 02:20 Der er 1 løsning

Backup server?

Hej

Jeg har et lidt mærkeligt problem. Jeg administerer for tiden en hjemmeside for en ven, og det gik da også fint nok med at opdatere og uploade osv. Hjemmesiden var mærkeligvis nok lidt langsom, når man åbnede den med ie, selvom der intet problem var, når jeg benyttede ftp til up/download. Nu er der så sket noget mærkeligt. Pludselig loader hjemmesiden ganske normalt, når jeg åbner den med ie. Men den opdateres ikke, når jeg uploader til serveren. Jeg har prøvet at slette index-filen fra serveren, men selv efter utallige Refresh og sletning af temp-filer, opfører den sig som intet var galt. Så jeg ville høre om nogle udbydere bruger backup-servere, hvis hastigheden er for lav? Det drejer sig om aruba.it, altså en i italien. Jeg er bare lidt rundt på gulvet over det.

På hjemmesiden har folk mulighed for at uploade/slette filer via php. Upload returnerer en cgi-fejl, det plejer den ikke. Siger

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.
Avatar billede lothario Nybegynder
02. marts 2006 - 15:07 #1
sd